Nieuws

Nieuws

Rebranding & huisstijl Pyrofoor de Amsterdam | Vuurwerk, co2 en confetti

In oktober 2019 werd de nieuwe huisstijl inclusief logo en (4-talige!) website van Pyrofoor de Amsterdam gelanceerd: Pyrofoor.com.

De grootste uitdaging van dit project was; het overtuigen van Paul Philipsen, de (creatief) directeur. Zijn grootste wens: de '4' in het logo moest blijven. De '4' is een verwijzing naar de eerste bedrijfsnaam van Pyrofoor; Pyro4 en naar de bedrijfsnaam daarvoor; De vierde dimensie.

Een aantal voorstellen voor een frisse huisstijl, website en logo volgden, waar dit het mooie resultaat van is. 

TNXaLOT was verantwoordelijk voor de gehele rebranding; brainstorm, opzet, uitvoer en oplevering. Een projectteam werd gevormd met Carla en Lucas van Pyrofoor, Bram Schinkel Ontwerpt voor het design en Creative Data voor het programmeren. De website werd gevuld met content en teksten in vier talen (Nederlands, Engels, Duits en Spaans).

Thanks (a lot!) voor de spetterende opdracht Pyrofoor!

Marketing & PR voor Salon54

Al een hele tijd is TNXaLOT verantwoordelijk voor een aantal marketingzaken van Salon54, waaronder de wekelijkse updates op social media. Salon54 is dé dames- en herensalon van Haarlem en wordt gekenmerkt door een huiselijke en ontspannen ambiance.

De werkzaamheden voor Salon54 worden uitgebreid als er speciale evenementen zijn, zoals een PR Bloggersevent rondom de lancering van de Salon54 hairspa treatment en een mooi influencerevent voorafgaand aan een YAYA influencer kerstdiner.

Recent werd Mariska Krikke genomineerd voor de Coiffure Award in de categorie Avant Garde. Hiervoor werd TNXaLOT ingeschakeld om de PR op zich te nemen, wat resulteerde in een aantal mooie publicaties;

Ook heeft Haerlems Bodem de dag van de uitreiking in beeld gebracht, met team Salon54 op weg naar de uitreiking. Dit resulteerde in deze mooie video: Haarlemse haute coiffure in Hilversum

Interview TNXaLOT voor ASN Bank

“We moeten wat beter zijn voor elkaar, voor de wereld. Ook vrouwen onder elkaar. Elkaar steunen!”

Sinds de start van TNXaLOT bankier ik als ondernemer bij de duurzame ASN Bank. ASN Bank investeert in duurzame ontwikkeling en investeert in een goede wereld. Iets wat ik persoonlijk, maar ook als ondernemer, belangrijk vind. 

Het social team van ASN Bank was bij me thuis voor een videointerview. Door een oproep op Instagram kwam ik in contact met het social team en voor het project #kijkjeachter­derekening brengt deze bank particulieren en ondernemers die bij ze bankieren in beeld, waardoor het rekeningnummer een gezicht krijgt. 
Ik was hierdoor in de gelegenheid om te vertellen over waar TNXaLOT als bedrijf voor staat en wat ik zelf belangrijke waardes vind.

Dit is mijn interview samengebracht in een video van 1 minuut. Dankjewel ASN Bank voor deze mogelijkheid!